مٌد و پوشاك

چطور از اورال تو استایلمون استفاده کنیم؟

سرهمی یا اورال چیست؟

سرهمی یا اورال روپوش‌ها که به‌عنوان شن‌پوش یا لباس‌های بنددار نیز شناخته می‌شوند، محصولی از لباس‌هایی هستند که دارای بالاتنه، آویز و ساق شلوار هستند.

کسانی که می پوشند وارد شلوار لباس می شوند و سپس دو آویز بالای سرشانه را به جلو آویزان می کنند و آنها را به دو گیره که در اطراف سینه های چپ و راست قرار می گیرند، می بندند.

به‌طور سنتی، لباس‌های جین آبی هستند، اما می‌توانند پارچه‌های پارچه‌ای پارچه‌ای یا پارچه چینی نیز داشته باشند. روپوش ها برای اولین بار در اواخر دهه 1870 به عنوان لباس کار بادوام اما انعطاف پذیر معرفی شدند.

کشاورزان، کارگران راه‌آهن، و کارگران ساختمانی این کت و شلوار جین سبک وزن را می‌پوشند. امروزه لباس های مجلسی بخشی از استایل خیابانی هستند.

اورال و سرهمی مناسب چه اندامی هستند؟

قطعا یکی از سوال های مهم برای انتخاب لباس اینه که آیا لباس انتخابی به من و اندام من میاد یا نه! خب در رابطه با اورال ها خوشبختانه هیچ محدودیتی وجود نداره .

یعنی همه ی خانم ها می توانند از انواع این لباس ها استفاده کنند اما در کل برای افراد لاغر اندام و کشیده طراحی شدند؛ با این حال این موضوع ابدا به این معنا نیست که اگر شما اندام درشتی دارید نمی تونید بپوشید.

بلکه به معنای اینه که بهتره از اورال های ساده تر با رنگ های تیره استفاده کنید، به علاوه اورال هایی هم که بالا تنه و پایین تنه ی یک شکلی دارند براتون مناسب ترند.

اورال رو زیر مانتو چطور بپوشیم؟

همون طور که اشاره کردیم حسن اورال ها به اینه که میشه اون ها رو راحت و متناسب با هر موقعیتی ست کرد.

با این اوصاف اگر شما دنبال کمی تغییر و تنوع توی لباس پوشیدنتون هستید بهتره که با یه جهش بزرگ برید سراغ اورال ها.

شما می تونید اورال رو بسته به نوع و طرحی که داره با انواع مانتو های کوتاه و بلند، طرح دار و ساده ست کنید.

از کت و شومیز گرفته تا مانتو بلند رسمی، شما می تونید حتی انواع اورال های آستین دار رو با وست هم بپوشید. مطمئنا خوشتون میاد چون یه تیپ خیلی خاص و جذابه.

یه نکته ای که می تونه تو بهتر کردن استایلتون کمک کننده باشه اینه که حواستون به مدل شلوارِ اورالتون باشه چون اورال ها با پاچه های بگی، دامن شلواری، واید لگ و … موجودهستند و شما می تونید با توجه به مدل پارچه ی اورالتون بسته به تیپ و اندام بهترین ترکیب رو بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *