مٌد و پوشاك

فرق شلوار مام فیت و مام استایل

تفاوت مام فیت و مام استایل

یکی از متنوع ترین آیتم ها در استایل شلوار است که مطابق با انواع سلیقه ها طراحی شده و اسم های مختلفی دارد. حتما اسم شلوار مام فیت و شلوار مام استایل به گوشتان خورده و تاحدودی با این شلوارها آشنایی دارید.

شلوارهایی نسبتا آزاد و راحت که برای استایل اسپرت و کژوال مناسب هستند، اما فرق شلوار مام فیت ومام استایل در چیست.

این مطلب را دنبال کنید تا با تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل آشنا شوید.

ویژگی های شلوار مام استایل زنانه

شلوار مام استایل زنانه از جمله شلوارهای جین و لی به شمار می‌رود . برای تولید این دسته از شلوارها، پارچه های جین ضخیم به کار برده می شود.

نحوه دوخت شلوار مام استایل زنانه بدین صورت است که به شکل گشاد و فاق بلند آماده می گردد.

جالب است بدانید تاریخچه استفاده از شلوارهای فاق بلند تقریبا به ۵۰ سال پیش برمی‌گردد و مدت زمان زیادی در دنیای مد یک استایل بی معنی و مسخره  به شمار می رفته است.

اما این دسته از شلوارها الان وارد دنیای مد شده و جایگاه بسیار عالی را به خود اختصاص داده و ازطرفداران زیادی برخوردار می باشد.

شلوار مام فیت

جین مام فیت نیز دارای فاق بلند است و کمری آن از بالای ناف بسته می شود (مشابه با شلوار مام استایل). اما بلحاظ جنس پارچه میتواند از پارچه هایی با ضخامت متفاوت و حتی پارچه کشی باشند.

این شلوار ها می توانند مدل راسته یا اسکینی باشند.

ویژگی های شلوار مام استایل زنانه

شلوار مام استایل زنانه از جمله شلوارهای جین و لی به شمار می‌رود . برای تولید این دسته از شلوارها، پارچه های جین ضخیم به کار برده می شود. نحوه دوخت شلوار مام استایل زنانه بدین صورت است که به شکل گشاد و فاق بلند آماده می گردد.
جالب است بدانید تاریخچه استفاده از شلوارهای فاق بلند تقریبا به ۵۰ سال پیش برمی‌گردد و مدت زمان زیادی در دنیای مد یک استایل بی معنی و مسخره  به شمار می رفته است.

اما این دسته از شلوارها الان وارد دنیای مد شده و جایگاه بسیار عالی را به خود اختصاص داده و از طرفداران زیادی برخوردار می باشد.

نتیجه گیری:

اگر شما هم به دنیای مد علاقه دارید و دوست دارید که استایل و تیپ شما مطابق با مد روز باشد از شلوار مام استایل زنانه در ترکیب لباس های خود غافل نشوید.

این شلوارها علاوه بر اینکه به شما استایلی شیک و ترند را می دهد، می تواند به دلیل فاق بلند بودن پاها را بلندتر و کشیده تر نشان دهد.

همچنین ست کردن شلوار مام استایل نیز خیلی کار سخت و پیچیده ای نمی باشد و می توان آن را به راحتی با بسیاری از لباس ها هماهنگ کرد؛ که در ادامه به نحوه ست کردن آن نیز می پردازیم.

در فصل پاییز، میتوان این مدل شلوارها را با یک پلیور و لباسهایی از جنس بافت به همراه یک جفت کفش کتانی و یا نیم بوت ست کرد. در زمستان نیز شلوارهای مام فیت یا مام استایل با پالتوهای بلند و بوت عالی به نظر خواهند آمد.

کلام آخر، شلوارهای مام استایل و یا مام فیت را در فصل بهار با یک پیراهن آستین دار خاص و یقه دار به همراه یک کفش کالجی ست کنید تا شیک و جذاب به نظر برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *