مٌد و پوشاك

تیپ سال 1401؛ ترندها در استایل سال 1401 چیست؟

امروزه با پیشرفت صنعت فشن، پیدا کردن استایل شخصی برای داشتن ظاهری شیک و آراسته به امری نسبتا ضروری برای افراد تبدیل شده است. با بررسی علایق و سلیقه خود می توانید به درکی برسید که استایل شما چه پیام و مفهومی را به دیگران می رساند. در واقع استایل با تیپ بدنی، رنگ، پوست، قد و سلیقه فرد هماهنگ است و بهترین فرم از سبک پوشش فرد را به نمایش می گذارند. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین مدل های تیپ سال 1401 بیشتر آشنا شویم.

استفاده از رنگ سال برای داشتن بهترین استایل سال 1401

رنگ آبی بنفش از رنگ های سال 1401 است و پیشنهاد می شود از این ترکیب رنگ در تیپ سال 1401 استفاده کنید.
به گفته موسسه پنتون این دو رنگ در کنار یکدیگر پایداری و نشاط را تداعی می کنند و این هدف با انتخاب یک رنگ میسر نمی شد. شما می توانید از این دو رنگ برای ست کردن آیتم های مختلف استایلتان استفاده کنید. به عنوان مثال شما می توانید از رنگ بنفش در خرید لباس زنانه مثل کت یا بلوز و از رنگ سبز یا آبی در خرید شلوار زنانه استفاده نمایید. همچنین با استفاده از یک کیف و کفش خاکستری نیز می توانید استایلی درخشان برای خود بسازید.

رنگ های پاستلی

این رنگ های الهام بخش مناسب تابستان هستند و با اکثر رنگ های پوست هماهنگی دارند. یک کت و شلوار سرهمی نعنایی رنگ به بهمراه یک بارانی بلند یاسی رنگ می تواند خیلی زیبا باشد.
کلا رنگ های نرم می تواند زیبایی کلی شما را ارتقا داده و یکی از سبک های قابل انتخاب برای فصل هایی باشد که پیش رو داریم.

کت و مانتو های الهام گرفته شده از لباس اقوام محلی

کل فصل بهار و تابستان را با مانتو های الهام گرفته شده از طرح های مرکب اقوام محلی بگذارنید. حتی می توانید پس از تابستان و درحالیکه هوا رو به سردی می گذارد با اضافه کردن بخشهایی از گلدوزی و تور می توانید لباستان را گرمتر بنامیید.
بخش های مرکبی مثل گلدوزی ضخیم بر روی هر کدام از بخش های پالتو ، بارانی یا مانتو با رنگ های مونوکروم می تواند یک ترکیب بسیار خوب باشد. این ترند سال ۱۴۰۰ میتواند برای هر استایلی مناسب باشد.

بهترین مدل مانتو سال ۲۰۲۲ کدام است؟

مثل سال گذشته، امسال هم تنوع مدل‌های مانتو بسیار بالا است. به علاوه، رنگ خاص بنفش آبی هم به جذابیت بیشتر استایل شما کمک می‌کند.

از مدل‌های مانتو سال ۱۴۰۱ می‌توان به این موارد اشاره کرد:

مانتوهای خامه‌دوزی شده، سبک و راحت و مناسب فصل بهار

مانتو با آستین‌های پفی و گشاد

مانتوهای کتی

مانتو یا جلیقه‌های مدل وست

استفاده از پارچه‌های ژاکارد طرح‌دار در مانتو

مدل‌های بلند جلو باز و شاین‌دار

طراحی‌های چین‌دار چند طبقه برای مانتو

مدل عروسکی

سخن پایانی امیدواریم اطلاعات این مقاله، دیدگاه خوب و جامعی نسبت به مد سال ۱۴۰۱ به شما داده باشد. فراموش نکنید که رعایت اصل هماهنگی رنگ‌ها، چه در لباس و چه در سایر ملزومات و اکسسوری‌ها، استایل شما را به مراتب خاص‌تر و شیک‌تر می‌کند. امیدواریم در سال جدید بتوانید انتخاب‌های خوب و متفاوت تری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *