مٌد و پوشاك

پافر چیست؟؟؟

پافر نوعی کاپشن است که به عنوان یکی از ترندهای روز و یک آیتم پرطرفدار پاییز و زمستانه شناخته می‌شود. حجم پافرها برای جلوگیری از باد و سوز سرما زیاد است و در انواع کوتاه و بلند تولید و عرضه می‌شوند. اگرچه پافر بیش‌تر به مدل‌های بدون آستین گفته می‌شود، ولی مدل آستین دار آن هم وجود دارد که از دست‌ها هم در مقابل سرما محافظت می‌کند.

جنس رویه پافرها معمولاً از نایلون یا پلی‌استر است و در لایه داخلی هم از پشم‌شیشه متراکم، هوا یا پر برای عایق شدن در برابر سرما استفاده می‌شود.

مزیت های استفاده از پافر چیست؟

یکی از مزیت‌های انواع پافرها داشتن وزنی سبک است که پوشیدنشان را چندین برابر راحت‌تر می‌کند. این لباس علاوه بر تأمین گرمای بدن ما در فصل‌های سرد پاییز و زمستان، ظاهری جذاب دارد و استایل‌هایی که با آن ساخته می‌شوند، طرفداران زیادی دارند

پافر یکی از ترندهایی است که می‌توانید آن را تقریباً با هر چیزی ست کنید. پوشیدن هودی زیر یک پالتو آزاردهنده است ولی با استفاده از مدل‌های بدون آستین پافر می‌توانید هم‌زمان لباس‌های بیش‌تری مانند هودی و بافت در زیر آن بپوشید.

پافر یک پوشاک مشترک بین خانم‌ها و آقایان است و نوع زنانه و مردانه آن تفاوت چندانی با هم ندارد. تنها تفاوت آن‌ها این است که اغلب، پافر دخترانه و زنانه از پافر پسرانه و مردانه بلند‌تر است. انواع مختلف آن‌ها به‌صورت کلاه‌دار و بدون کلاه، زیب دار و بدون زیپ و کوتاه و بلند هستند.

همان‌طور که گفتیم، پافرهای مردانه معمولاً کوتاه‌تر هستند. یکی از آیتم‌های ضروری در کمد لباس پاییز و زمستان هر مرد خوش‌پوشی پافر یا جلیقه‌ است. پافرهای مردانه را می‌توانید با انواع پبراهن‌ها، هودی‌ها و باف‌های یقه دار مختلف استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *