مٌد و پوشاك

چند لباس ترند پاییزی!

ترنچ کت

ترنچ کت یا همون بارانی از سری لباس های مخصوص فصل پاییز و زمستان است که هم برای آقایان و هم برای بانوان کاربردی می باشد و از آنجایی که پاییز فصلی است که با آب و هوای خود اشخاص را غافلگیر می کند، ترنچ کت می تواند گزینه مناسبی برای پوشیدن باشد.

نکات مهم در ست کردن ترنچ کت

یکی از نکاتی که برای پوشیدن ترنچ کت باید توجه داشته باشید، این است که ترنچ کت نباید فری سایز یا تنگ و گشاد باشد. این نوع بارانی ها باید دقیقا سایز اندام شما باشند تا سرشانه و آستین ها بیش از اندازه بزرگ یا کوچک نباشند.اگر می خواهید ترنچ کت را به صورت جلو باز بپوشید بهتر است کمربند را در پشت کمر خود ببندید.اگر قد کوتاهی دارید بهتر است قد ترنچ کت شما در حد معمولی و نه خیلی کوتاه باشد با اینکار قد شما بلندتر به نظر می رسد و می توانید همراه با یک بوت و نیم بوت پاشنه دار آن را ست کنید.اگر علاقه مند به استایل کژوال هستید می توانید ترنچ کت را مانند شنل روی شانه های خود قرار دهید.

وست پافروست پافر

که از پرطرفدارترین مدل لباس های پاییزی است که حتما باید افراد لاغر استفاده کنند. به دلیل پف بودن آن و طرح خاص رودوزی روی این مدل پافرها اصلا مناسب افراد تپل و کوتاه قد نیست.

کت بلیزر

کت بلیزر استایل کاملا رسمی، جذاب و های کلاس است. که بهترین مدل کفش برای آن کفش های پاشنه دار و بوت های پاشنه میخی هستند.البته در جشن و مهمانی ها بیشتر می پسندد چرا که با بوت های پاشنه میخی استریت گردی و پاساژ گردی کمی سخت است و شما را زود خسته می کند. اما افراد قد بلند با بوت های لژدار یا تخت ست کنند.

هودی

هودی را می توان با کلاس و شیک ترین استایل پاییزی دانست. انتخابی که استایل اسپرت، مهمانی، استریت گردی را به شما می دهد.کلاه این مدل لباس خاص و شیک بودن آن را از دیگر لباسهای پاییزی متمایز می کند.در فصل پاییز هودی یکی از پرطرفدارترین مدل لباس ها می باشد.

دورس

دو رس لش پاییزی بسیار زیبا و پرطرفدار. جنسی بسیار نرم و گرم. مناسب افرادی که در پاییز بیشتر احساس سرما می کنند. انتخاب این دورس با شلوارهای جین، لش یا دم پا بسیار شیک و لاکچری است.

شال گردن

شال‌گردن، ترند جدید پاییز زمستان شال‌گردن کاملاً سلیقه‌ای است و به نسبت ترندهای قبل طرفدار نداشتند. اما امسال با تفاوت زیادی دوباره به ترندها بازگشتند. شال‌گردن‌های بزرگ ترند جذاب امسال هستند. این ترند در نگاه اول شبیه به پیچیدن پتو به دور خود است، اما در طرح های مختلفی امسال طراحی شدند که می‌توان گفت به نسبت شال گردن های ساده بسیار جذاب هستند.

برای خرید دورس شیک به لینک زیر کلیک کنید. 👇🏻

دورس بوفالو

برای خرید هودی ست زن و مرد به لینک زیر کلیک کنید. 👇🏻

هودی مداد رنگی

برای خرید هودی شیک به لینک زیر کلیک کنید. 👇🏻

هودی لش

برای خرید پافر شیک لینک زیر کلیک کنید. 👇🏻

پافر طرحدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *