مٌد و پوشاك

چند آیتم کاربردی برای استایل شیک در فصل پاییز که باید در کمدتون داشته باشید!

در فصل پاییز هر کمد لباسی به یک سری آیتم‌های خاص نیاز دارد. کمد لباس پاییزه مجموعه‌ای از لباس‌ها و مواردی است که نشان‌دهنده‌ی استایل، بافت و رنگ‌های پاییزی هستند تا ظاهر شیکی را ایجاد بکنند.آیتم‌های مورد نیاز و ضروری برای فصل پاییز باید شامل لباس‌های شیک، به روز و کاربردی‌ باشند که منجر به احساس گرما و راحتی شده و در عین حال زیبا و مدرن به نظر برسند.

لباس‌های مناسب پاییز از پارچه‌های با کیفیتی تهیه می‌شوند که باعث گرما شده و به صورتی شیک طراحی شده‌اند تا با لباس‌های دیگر هم همخوانی داشته باشند.فرقی نمی‌کند که استایل پاییزی را برای چه موقعیتی در نظر دارید در هر صورت آیتم‌هایی که در این مطلب معرفی می‌کنیم جزو موارد ضروری‌ای هستند که باید حتما در کمد لباس پاییزی خود داشته باشید تا به استایل ایده آل پاییزی خود برسید.

انواع رنگ های تیپ و مد پاییزی زنانه

بعضی از مهم‌ترین و شیکترین رنگ‌های استایل پاییزی شامل شرابی، سورمه‌ای و قرمز هستند.برخی از رنگ‌های خنثی مانند سیاه و قهوه‌ای رنگ‌هایی مانند بژ، سبز تیره و زیتونی، سبز جنگل برخی از رنگ‌های گرم مانند قرمز پررنگ، نارنجی، طلایی و کرمی

لباس ‌های مناسب در فصل پاییز

همونطور که گفتیم فصل پاییز آب‌وهوایی معتدل و رو به سرما برخوردار است. در نتیجه می‌بایست از لباس‌هایی نسبتاً گرم و عایقتری استفاده کرد. به عنوان مثال برای هوای بارانی یکی از استایل‌های جذاب استایل کژوال (غیررسمی) به همراه چتر‌های رنگارنگ، بوت یا نیم‌بوت و بارانی می‌تواند انتخاب بسیار جذابی باشد.

بارانی

قدم زدن زیر باران‌های آرام پاییزی با پوشیدن بارانی و بدون ترس از خیس شدن زیر باران می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. نکته جالب در رابطه با بارانی، قیمت مناسب آن بوده و این موضوع به‌دلیل استفاده از پارچه‌های ضدآب پلی استر در آن‌ها است. بارانی‌های پاییزی به دو دسته کوتاه و بلند تقسیم می‌شوند که بارانی‌های کوتاه برای افراد کوتاه قد و بارانی‌های بلند برای افراد بلند قد توصیه می‌شوند. این بارانی‌ها با بوت، شلوارهای جین یا اسکینی به‌راحتی ست خواهند شد.

ژاکت

این نوع پوشش‌ از قدیمی‌ترین و سبک‌ترین پوشش‌های پاییزی به حساب می‌آید. ژاکت‌ها معمولاً از جنس بافتنی هستند و برای آب‌وهوای غیربارانی توصیه می‌شوند. این پوشش اغلب با استفاده از دکمه یا زیپ در قسمت جلو لباس باز یا بسته می‌شود. ژاکت‌های پاییزه را می‌توان با شلوارهای جین یا پارچه‌ای ست کرد. این ژاکت‌ها در جنس‌های مختلفی همچون پشم، پنبه و کشمیر دوخته می‌شوند.

هودی و سویشرت

هودی و سویشرت از کاربردی‌ترین و راحت ترین لباس‌های شیک برا فصول سردند. راحتی و گرمای آنها، ‌داشتن کلاه و زنانه و مردانه بودن آن و امکان پوشیدن آن هم در خانه و هم برای فعالیت‌های بیرون از خانه آنها را به لباس‌های محبوب جوانان تبدیل کرده است. تفاوت هودی با سویشرت کلاه دار بودن هودی است. هر دو لباس می‌تواند جلو بسته یا زیپ‌دار باشد. اگر به استایل اسپرت و غیررسمی علاقه دارید، هودی و سویشرت انتخاب خوبی است و می‌توانید آن را با شلوار و کفش اسپرت بپوشید.بافتنی‌انواع بافت‌ها از دیرباز در بین افراد بسیار پرطرفدار بوده‌اند. این پوشش‌ها به‌دلیل سبک و راحت بودن گزینه‌ مناسبی برای استایل‌های پاییزه به شمار می‌روند. این پوشش‌ها را در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوع وجود دارند که میتوان آن‌ها را با لباس‌های مناسب ترکیب کرد. نکته قابل توجه در رابطه با بافت‌ها این است که براحتی چروک نمی‌شوند.

اورسایزهای ترند مد

اورسایز پوشیدن در چند سال اخیر از محبوبیت بی‌سابقه‌ای برخوردار بوده و طراحان نیز از این ترند پرطرفدار در کت‌واک‌های خود استفاده می‌کنند.بستن یک کمربند از بزرگ ‌دیده شدن کمر جلوگیری میکند.

شال و کلاه

با تغییر فصل و آمدن فصل‌های سرد به شال و کلاهی گرم نیاز پیدا می‌کنید تا هم خود را دربرابر سرمای هوا محفاظت کنید و هم ظاهر زیباتر و شیک‌تری داشته باشید. درضمن با انتخاب رنگ‌های موردعلاقه‌تان به استایل خود شکل متفاوتی می‌دهید. همینطور می‌توانید شال و کلاه را هم با لباس‌های رسمی و هم غیررسمی استفاده کنید. شال و کلاه با بیشتر استایل‌ها هماهنگ می‌شود و به ظاهر شما جلوه متفاوتی می دهد.

شلوار اسکینی

این مدل شلوارها تمام فیت و کاملاً جذب هستند. شلوارهای اسکینی معمولاً با ژاکت، کت‌های چرم‌، کت‌های جین خزدار به‌خوبی تناسب دارند. این شلوارها برای افراد لاغر اندام گزینه‌ بسیار مناسبی محسوب می‌شوند.

شلوار جاگر

طرفداران استایل‌های کژوال خوب می‌دانند که شلوارهای جاگر بسیار راحت و جذاب هستند‌. این شلوارها علاوه‌ براینکه شلوار راحتی هستند از هزینه‌ مناسب‌تری نیز برخورداراند. آن‌ها جنس مخملی و گرمی دارند و برای فصل پاییز کاملاً مناسب خواهند بود.

نیم بوت

نیم‌بوت کفش‌هایی هستند که معمولاً کف نسبتاً محکمی دارند و قسمت ابتدایی ساق پا را می‌پوشانند. استفاده از نیم‌بوت به‌جای بوت در هوای پاییزی بسیار مناسب‌تر است. همچنین نیم‌بوت‌ها از قیمت کمتری نیز برخوردار هستند. برای پوشیدن نیم‌بوت بهتر است که از شلوارهای کوتاه اسکینی یا پارچه‌ای استفاده نمایید.

سخن پایانی

استایل‌های پاییزی به‌دلیل تنوع زیاد دررنگها و طرحها یکی از محبوب‌ترین و زیباترین استایل‌ها برای دوست‌داران صنعت مد به شمار می‌روند. علاوه‌بر پوشش‌هایی که از قدیم در میان مردم وجود داشته‌اند، امروزه لباس‌هایی با طراحی جدید مانند هودی، کت‌های جین و چرم،ژاکت،سویشرت در بین مردم بسیار پرطرفدار شده‌اند. بسته به سلیقه‌ خود می‌توانید این لباس‌ها را انتخاب کرده و از تناسب رنگ و طرح آن‌ها با طبیعت زرد پاییز نهایت لذت را ببرید.

برای خرید نیم بوت شیک به لینک زیر کلیک کنید 👇🏻

نیم بوت

برای خرید هودی شیک به لینک زیر کلیک کنید 👇🏻

هودی لش

برای خرید دورس شیک دخترانه به لینک زیر کلیک کنید 👇🏻

دورس بوفالو

برای خرید کاپشن شیک به لینک زیر کلیک کنید 👇🏻

کاپشن

برای خرید بارانی در رنگبندی های شیک به لینک زیر کلیک کنید 👇🏻

بارانی دورو

برای خرید بافت شیک طرحدار به لینک زیر کلیک کنید 👇🏻

بافت خرسی

برای خرید بافت یقه شل راه راه به لینک زیر کلیک کنید 👇🏻

یقه شل راه راه

برای خرید کلاه شیک بافت با قیمت باورنکردنی به لینک زیر کلیک کنید 👇🏻

کلاه بافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *