سبک زندگی, مٌد و پوشاك

استایل شیک با کفش های پاییزی

پاییز فصل چند رنگ و فوق العاده ای است. از این رو استایل های پاییزی یکی از دوست داشتنی ترین استایل ها در تمام فصول می باشد.

اگر جزو افرادی هستید که به استایل و زیبایی ظاهر خود بسیار اهمیت می دهید، پس می دانید که انتخاب کتونی پاییزی مناسب چه تاثیری در زیبایی بیشتر ظاهر شما دارد.

این کفش های جذاب با تنوع فوق العاده زیاد تهیه شده و برای هر استایل و حتی هر فصلی مناسب و کاربردی خواهند بود. پاییز به گرم ماندن پاهای شما کمک می‌کند و از سوی دیگر باعث می‌شود تا استایل پاییزی شما به‌ خوبی شکل بگیرد.البته فراموش نکنید که کفش متناسب با فصل باید طوری باشد که همه استاندارد های لازم را داشته و شخص کاملا در آن احساس راحتی کند.

یکی از پرطرفدار ترین مدل های کتونی مدل های ساق دار هستند . این کفش ها برای استفاده در فصل پاییز و زمستان نیز مناسب هستند.

اگر کژوال و اسپرت لباس می پوشید داشتن کتونی های ترند پاییز می تواند ب شما برای داشتن استایلی جذاب و ترندی کمک کند.

ولی اگر استایل کلاسیک را ترجیح می دهید بهتر است به جای انتخاب کتانی به سراغ انتخاب کفش های رو بسته و چرم بروید تا استایلتان از سبک همیشگی تان خارج نشود.

بوت ها و نیم بوت ها را می توان بخش جدانشدنی از استایل های پاییزی بانوان دانست. این کفش ها که مخصوص فصل باران و سرما طراحی می شوند. می توانند بدون هیچ تلاشی استایل را شما بسیارشیک و تاثیر گذار کنند به طوری که حتی خودتان نیز از دیدن استایل خود لذت ببرید. سبک های مختلف و طرح های گوناگونی از بوت ها و نیم بوت ها در بازار وجود دارد که شما باید در انتخاب آن ها به سبک پوشش و نوع استایلی که دارید دقت کنید.

استایل با رنگ های شیک پاییزی

کفش پاییزی شما باید رنگ و جنس مناسبی داشته باشد. جنس و رنگ کفش در گرم نگه داشتن آن اهمیت زیادی دارد.یکی از رنگ ست‌های مناسب برای فصل پاییز، رنگ سبز ارتشی است.می‌توانید با استفاده از یک دامن پلیسه دار به رنگ سبز ارتشی و یک ژاکت پشمی کشباف و گشاد تیپ و استایل پاییزی خاصی برای خود طراحی کنید. پیراهن و شلوار گشاد با رنگ سبز ارتشی، پیراهن کمر کش‌دار و بوت‌های پاشنه کوتاه نیز ست‌هایی مناسب برای فصل پاییز شما خواهند بود.

رنگ قهوه‌ای نیز رنگ بسیار جذاب و مناسبی برای فصل پاییز است. شما می‌توانید یک پیراهن بلند قهوه‌ای انتخاب کرده و آن را با نیم بوت قهوه‌ای ست کنید.

بدون شک نیم بوت‌های مشکی بیشترین تنوع مدل و متقاضی را دارند. چون به‌راحتی می‌توان آن‌ها را با هر لباسی، از پیراهن‌های گل‌دار گرفته تا دامن‌های مخمل، پوشید. همچنین زمانی‌که این چکمه‌ها را با جوراب شلواری‌های مشکی می‌پوشید، باعث می‌شود پاهای شما بلندتر به‌نظر برسد. این نیم‌بوت‌های برای محیط کار و فضای اداری هم بسیار مناسب هستند.

کفش های کتانی سفید و لگ‌های چرمی این روزها کنار گذاشتن شلوار و شلوار چسبان چرمی و چرم مصنوعی غیرممکن است. هر دو این موارد ظاهر شما را کاملاً به روز و مدرن می کند.

کفش های کتانی سفید و شلوار جین گشادشلوار جین گشاد یکی از بزرگترین ترندهای این فصل است ، بنابراین باید دقیقاً بدانید کدام کفش یا پوتین‌هایی بیشتر به این ترند مد می آید. اول از همه ، باید بدانید که پوشیدن هر گونه کفش پاشنه بلند یا استیل با شلوار جین گشاد می تواند خطرناک باشد ، زیرا هنگام بالا یا پایین آمدن از پله ها ، ممکن است لبه شلوار شما زیر پایتان گیر کرده و باعث زمین خوردن شما شود.

با این حال ، اگر می خواهید آنها را در یک مراسم روزمره بپوشید ، می توانید کفش پاشنه بلند خود را کنار بگذارید و به جای آن یک جفت کتانی سفید راحت بپوشید!

کفش های کتانی سفید بهترین گزینه برای ترکیب یک استایل شیک دخترانه با ظاهری روزمره و راحت است.کفش های کتانی سفید و کت های خاکستری چهارخانه امسال کت های چهارخانه در صف مقدم در آخرین ترند قرار دارند. و کت های مشکی چهارخانه همیشه با یک تاپ سفید ، دامن نوک مدادی و یک جفت کفش ورزشی سفید همراه هستند!

رنگهای اصلی شطرنجی ها معمولاً رنگ های خاکستری روشن و قهوه ای روشن است که برای داشتن ظاهری شیک و رسمی بهتر است آنها را با کفش های تیره بپوشید و برای داشتن ظاهری راحت اما هوشمندانه آنها را با کفش های کتانی سفید ست کنید.

پس اگر جزو افرادی هستید که به استایل و زیبایی ظاهر خود بسیار اهمیت می دهید،فهمیدید که انتخاب کتونی پاییزی مناسب چه تاثیری در زیبایی هر آنچه بیشتر ظاهر شما دارد.

از شما دعوت می‌کنیم برای خرید آنلاین بوت شیک به فروشگاه اینترنتی آلکاپیدا مراجعه نمایید.

برای خرید بوت بلند کلیلک کنید 👇

بوت بلند

برای خرید کتونی سفید کلیلک کنید 👇

کتونی چنل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *