سبک زندگی, مٌد و پوشاك

چگونه شیک ترین و جذاب ترین استایل و مد پاییزی را داشته باشیم!؟

استایل های پاییزی جزو شیک ترین و جذاب ترین استایل ها هستند. تنوع و طراحی بسیار خاص لباس های پاییزی باعث شده تا استایل های مربوط به این فصل از جذابیت و طرفداران زیادی برخوردار باشند که با کمک این مقاله میتونین استایل خاصی داشته باشید.

رنگ های ترند استایل پاییزی

رنگ های مانند کرم روشن تا تیره،طوسی روشن و تیره، سفید، مشکی، شتری، بژ ،قهوه ای، خاکستری، دودی، رنگ های نود علاوه بر اینکه جزو رنگ های خنثی و ملایم هستند برای روز های پاییز گزینه بسیار مناسبی می باشند و در استایل پاییزی میتوانید از این رنگ استفاده کنید.

تکنیک های جذاب استایل پاییزی زنانه

استایل مینیمال شیک جذاب

استایل مینیمال یکی از سبک هایی است که طی سالهای گذشته جزو ترند های محبوب شده اند.بهتر است اگر ميخواهيد با اين سبك زیبا لباس بپوشيد از يك يا دو رنگ و يا رنگهاي نزديک به هم را انتخاب كنيد.

اگر به استایل‌های ساده و مینیمال علاقه دارین شلوار جین را با کت کوتاه یا پلیور کلاه دارد بپوشید و به همراه این ست یک جفت کتونی هم به پا کنید تا زیبایی استایلتان بیشتر به چشم بیاید.کفش های آدم های مینیمالیست هم رنگ های خنثی دارد.

استایل با هودی یکی از پرطرفدارترین استایل‌های پاییزی مینیمال دیگ برای دختران پوشیدن ست هودی و شلوار هستش. این ترکیب جذاب بیشتر به عنوان لباس خانگی یا در استایل کژوال استفاده می‌شود اما از هر جهت مورد مقبول دختران هست.

سرهمی نیز از لباس‌های پاییزی مورد علاقه نوجوانان است و در فصل سرد با بلوز بافت و یا پشمی ست می شود. این استایل بیشتر مناسب موقعیت‌های غیر رسمی هستش و برای دختران نوجوان بسیار شیک است. بلوزهای بافتی که قد بلندی دارند و با نام گپ شناخته شده هستند نیز،انتخاب مناسبی هستند.

استایل کلاسیک

اگر تمایلاتی به مدل‌های کلاسیک دارید ما شومیز و دامن یا پیراهن بلند را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شومیز ساده با دامن چهارخانه ترکیب فوق العاده‌ای است که هیچگاه از مد نمی‌افتد. دامن کوتاه عروسکی به همراه بلوز بافت را امتحان کنید. این ترکیب به خصوص برای دخترانی که اندام لاغری دارند بسیار ایده آل خواهد بود. داشتن یک بلوز یقه اسکی در کمد لباس‌هایتان لازم است. چرا که در بسیاری از استایل‌های پاییزی، یقه اسکی جایگاه ویژه‌ای دارد. برای مثال می‌توانید پالتو و دامن ست را به همراه یقه اسکی بپوشید. یا کت چرم کوتاه مشکی را با یقه اسکی سفید و جین آبی ست کنید.

اگر سبک اسپورت دوست دارید، به همراه ست‌های گفته شده کتانی بپوشید؛ اما اگر به تیپ‌های کمی دخترانه‌تر علاقه مند هستید نیم بوت یا بوت هم انتخاب خوبی خواهد.

اکسسوری پاییزی

کلاه بافتنی و شال گردن به عنوان اکسسوری‌ های پاییزی هستند که با بسیاری از ست‌های پاییزی همخوانی دارند. بنابراین از این اکسسوری‌ها در این استایل‌های پاییزی تان استفاده کنید.

استایل چند لایه

استایل چند لایه در پاییز و زمستان بیشتر دیده می‌شوند. پاییز می‌تواند آب و هوای غیرقابل پیش‌بینی ایجاد کند، بنابراین با ظاهری چند لایه که بتوانید حجم آن را کم و جدا کنید، سودمند است.

استایل با پافر

یکی از معروف‌ترین استایل‌های چند لایه پوشیدن پافر به همراه هودی است هودی های زنانه هم در قد کوتاه و هم در قد بلند عرضه میشوند این تیپ معمولا با شلوارهای جین چسبان بهتر به نظر می‌رسد.

استایل با پالتو

پالتو پاییزی برای روزهایی که عجله دارید و یا دورهمی‌های دوستانه و استایل های غیر رسمی یکی از گزینه‌های مناسب برای استایل پاییزی خاص است. به عنوان مثال یک شلوار جین با تاپ و یا تیشرت و کفش راحتی کالج و در نهایت یک کت و پالتوی پاییزی ترکیب خوبی به‌نظر می‌رسد. برای قسمت اکسسوری نیز می‌توانید از کیف استفاده کنید اما باید دقت کنید که سایز کیف مناسب استایل پاییزی شما باشد.

هودی و ژاکت نوع دیگری از استایل‌های چندلایه هستند که در گرم نگه داشتن بدن تاثیر زیادی دارد. شما می‌توانید مناسب با سلیقه خود یکی از استایل‌های گفته شده را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *