سبک زندگی, مٌد و پوشاك

درباره استایل پاییزی چه می‌دانید؟ آیا می‌دانید چه رنگ‌هایی برای این فصل مناسب‌تر است؟

همه ما بهتر است استایل و سبک پوشش خود را با فصلی که در آن قرار داریم، هماهنگ کنیم. یکی از دلایل این موضوع، سردی یا گرمی هوا است که بر پوشش اثر می‌گذارد. برای ایجاد در تعادل بدن، در فصول گرم از رنگ‌های روشن و در فصول سرد از رنگ‌های تیره‌تر استفاده کنید.
در انتخاب لباس باید به جنس پارچه‌ها هم توجه داشته باشید. الیاف نازک پشمی و پارچه‌های ابریشمی برای فصل‌های بهار و پاییز مناسب‌ترند، در تابستان می‌توانید انواع پارچه‌های خنک کتانی و پنبه‌ای را برای لباس‌های خود انتخاب کنید و در زمستان استفاده از الیاف پشمی خوب است.
اگر به دنبال ایده ‌های جدید برای استایل‌ها و تیپ‌های خود در این فصل هستید، مقاله
ها را حتما دنبال کنید.

هماهنگ کردن استایل با فصل، جذابیت شما رو چند برابر می‌کند و نشان می‌دهد که علاوه بر حفظ استایل شخصی خود، با دنیای هزار رنگ مد و فشن هم بیخبر نیستید.
در پاییز چه رنگی بپوشیم؟
تنوع رنگ‌های طبیعت در فصل پاییز بسیار زیاد است. شما می‌توانید با ایده گرفتن از طبیعت زیبای پاییزی، طیف وسیعی از رنگ‌ها را در این فصل بپوشید. ناگفته پیداست که برخی رنگ‌ها در این میان طرفداران بیشتری دارند.

بهترین رنگ‌های مناسب برای فصل پاییز
در ادامه چند مورد از بهترین و پرطرفدارترین این رنگ‌ها را معرفی می‌کنیم:

استایل رنگ نارنجی یا پرتغالی: این رنگ‌ها می‌توانند انتخابی بسیار زنده و شاد برای روزهای پاییزی باشند. ست کردن یک پالتوی نارنجی رنگ با یک جفت چکمه و دستکش چرم قهوه‌ای یک استایل پاییزی شیک و جذاب می‌سازد؛ حتی اگر رنگ نارنجی جزئی از اکسسوری‌ها یا کیف شما باشد، باز هم بسیار جذاب خواهد بود.

استایل رنگ شتری: رنگی محبوب ومورد پسند همه است. رنگی که سال‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید و مطمئن باشید که همیشه جذابیت خود را حفظ می‌کند. رنگ شتری به راحتی با رنگ‌های مختلف ست می‌شود.
استایل رنگ سبز تیره: استفاده از رنگ سبز هم می‌تواند در فصل پاییز متفاوت و خلاقانه باشد. این رنگ به راحتی با طیف‌های مختلف رنگ کرم و قهوه‌ای ست می‌شود.
استایل رنگ خردلی: این رنگ هم به عنوان یک رنگ گرم، انتخابی مناسب برای فصل پاییز است. استفاده از کلاه، شال گردن، پالتو و بارانی خردلی همگی استایل پاییزی شما را جذاب می‌کنند.
استایل طلایی و زرد: استفاده از رنگ‌های طلایی یا زرد هم انتخاب مناسبی برای پاییز است. درخشندگی این رنگ‌ها باعث می‌شود که اکسسوری‌های کمتری نیاز داشته باشید.
استایل قرمز و هم خانواده‌های آن: استفاده از رنگ قرمز و هم خانواده‌های آن مانند زرشکی و جگری هم انتخاب‌های جذاب و فوق‌العاده‌ای هستند که نمی‌توان به راحتی از آن‌ها گذشت. ست کردن این رنگ‌ها با رنگ‌های خنثی مانند خاکستری یا مشکی جذابیت شما را چند برابر می‌کند.
استایل سبز زیتونی: اگر دوست دارید زیاد جلب توجه نکنید و رنگ‌های سنگین را بیشتر می‌پسندید یکی از پیشنهادهای ویژه فصل پاییز استفاده از رنگ زیتونی است. این رنگ به زیبایی با طیف‌های مختلف رنگ قهوه‌ای و کرم ست می‌شود و شما یک تیپ پاییزی کلاسیک و بسیار شیک خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *