مٌد و پوشاك

چه کفش‌هایی مناسب بهار و تابستان هستند؟!

پیدا کردن کفش مناسب برای فصل بهار می‌تواند کمی گیج کننده باشد، به خصوص وقتی که هوای بهار کمی سرد و کمی گرم است. کفش‌های مناسب فصل گرما و تابستان هم باید هم خنک باشند و هم حمایت مناسبی از پا داشته باشند.
در فصل گرما و تابستان برای جلوگیری از بوگرفتن پا،هوا رساندن به پا و استایل یک تیپ تابستانی قشنگ از صندل و کفش های مد شده که رویه باز و خنکی دارند استفاده می‌شود،که در طرح و رنگهای مختلف اعم از بندی،چسبی و.. درحال تولید میباشد.
در این نوشتار در خصوص کفش های تابستانی و بهاری صحبت میکنیم. پس با ما باشید تا با این کفش ها و مزایای آنها بیشتر آشنا شیم.

چه کفشی برای فصل بهار مناسب است؟
بهار فصلی است که خنک تر از تابستان،اما به سردی زمستان هم نیست. پس سعی کنید کفشی که انتخاب میکنید که دارای آسترهای داخلی قابل تنفس با رویه مشبک باشد تا پاهای شما خشک بمانند. در عین حال، با توجه به هوای بارانی بهار،کفش بهاری زنانه باید با دفع آب، از پاهای شما در مواقع بارندگی محافظت کند.
و چیزی که حائز اهمیت در انتخاب کفش است اینه که برای چه مناسبتی قرار است لباس بپوشید و کفشتونو انتخاب کنید. کفش‌های تخت زنانه یا کفش رسمی زنانه برای محل کار و جلسه های کاری ایده‌آل هستند. کفش‌های پاشنه بلند زنانه برای مهمانی،دورهمی گزینه خوبی به حساب می‌آیند، و کفش‌های کتونی و اسنیکر دخترانه و زنانه در هنگام بیرون رفتن و انجام کارهایتان و پیاده روی راحت هستند. 

کفش بهاری چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟!
وقتی صحبت از کفش می‌شود، راحتی از همه چیز مهمتر است. در کفش ها برای راحتی خود در هنگام راه رفتن به دنبال آسترهای نرم، بالشتک در نزدیکی قوزک پا، بالشتک فوم ، یک محفظه جادار برای پنجه پا و یک زیره لاستیکی ضخیم باشید.
اگر باز و بسته کردن بند و چسب را آزاردهنده و سخت می‌دانید، کفش‌هایی را انتخاب کنید که جز سبک‌های slip on باشند و می‌توانید پاهای خود را برای پوشیدنشان به داخل کفش لیز دهید.

کفش تابستانی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشه؟
در هنگام پوشیدن کفش تابستانی خود به فعالیتی که قرار است اون روز انجام دهید فکر کنید.
بدیهیِ که اگر به ساحل بروید، کفش پاشنه دار نمی‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد، همچنین صندل در گشت و گذار، جنگل و کوه مناسب نمیباشد. در این بخش به کفش‌های زنانه ای که می‌توانید در تابستان بپوشید می‌پردازیم.
به مدت زمانی که قراره در مهمانی یا مجلسی باشید فکر کنید. اگر قرار نیست زیاد سرپا بایستید و راه برید، کفش پاشنه بلند می‌تواند یک گزینه بسیار عالی و شیک برای شما باشد.
جنس و بافت کفش را طوری انتخاب کنید که کاملاً با لباس شما مطابقت داشته باشه یا برعکس از آنها برای برجسته کردن و زیباتر کردن لباستون استفاده کنید و جلوه ای منحصر به فرد و خاص به ظاهر و استایل خود ببخشید.

کفش‌های اسپرت، صندل‌های جلوباز یا کفش‌های کار، با پایه محکم،کفی نرم و راحت، زیره‌های چسبنده و تکیه‌گاه کافی برای کف پا انتخاب مناسبی برای پیاده روی‌های تابستانی شما هستند. كفش‌هایی را انتخاب كنيد كه پشتيبانی لازم را از پا داشته باشند. پاها با هر قدمی که برداشته میشه، انگار در حال حمل بار هستند، مهم است که کفش‌های پیاده روی تابستانه دارای کفی ضربه گیر باشند تا بتوانند شوک‌هایی که به کف پا وارد می‌شود را جذب کنند.و باعث راحتی پا در داخل کفش شوند.

دقت در متریال کفش های تابستانی:
مطمئنا شنیدید که پا قلب دوم انسان میباشد پس متریال و مواد خوب برای زیره و رویه کفش بسیار مهم است. کفش‌هایی که کفی و زیره‌های نرم دارند، معمولاً راحت‌تر از کفی‌های سفت و غیر قابل انعطاف هستند. برخی از کفش‌ها با کفی‌های بسیار سفت می‌توانند برای افراد در محل کار آزاردهنده باشند. پس انتخاب درست،کفشی با کفی‌ و زیره‌های نرم است.
بیشتر کفش‌ها از چرم ساخته می‌شوند، اما چرم‌ها درجه‌ و انواع مختلفی دارند و هر کدام ویژگی‌های خود را دارند. کفش چرم لاکی نیازی به پولیش ندارند و کفش‌های بسیار ظریفی را می‌توان از پوست حیوانات درست کرد. و بانوانی که علاقه ای به پوشیدن کفش چرم ندارند،بهترین گزینه انتخاب کفش‌های با مواد مصنوعی و الیاف طبیعی است.

انواع صندل‌ها
صندل‌های پاشنه‌دار زنانه برای گشت و گذار در اطراف شهر در فصل بهار و تابستان مناسب هستند، اما می‌تواند یک کفش چالش برانگیز برای مسافرت باشد زیرا باعث می‌شوند که پاهای شما کثیف شود و راه رفتن برایتان سخت باشد. برای استفاده از صندل در مسافرت‌ها مواردی را انتخاب کنید که پوشش بیشتری دارد. صندل‌های شیک تخت، برای سفرهای ساحلی و هوای گرم عالی هستند. صندل‌های زنانه ای را انتخاب کنید که پا در آن راحت باشدو با کفی نرم و سطوح مختلف قوس پا را حمایت کنند.

همچنین کفش‌های لژ دار زنانه:
یک گزینه عالی برای فصل بهار و تابستان هستند. آنها مقداری قد شمارو افزایش می‌دهند. و در عین حال می‌توانند به اندازه کافی کاربردی باشند تا بتوانید آن‌ها را برای زمان طولانی بپوشید. پاشنه‌های بلوکی یا لژ دار برای سفرها، عروسی‌ها و مراسم مجلل ایده‌آل مناسب هستند. آن‌ها جز کفش‌های شیک دخترانه و زنانه محسوب می‌شوند.

کفش‌های پارچه ای زنانه:
آن‌ها برای بهار بسیار مناسب هستند.چون در رنگ‌،طرح و سبک‌های مختلف یافت می‌شوند. کفش‌های نخی، سبک و قابل تنفس هستند که پا راحت باشد. از آنجایی که بهار هوای سرد و گرم دارد، مهم است که پاهای خود را از باد محافظت کنید و در عین حال در اشعه‌های گرم خورشید بتوانید خنک نگه دارید.

کتونی‌های شیک:
گزینه‌های عالی به عنوان کفش‌های پیاده‌روی و سفر و تیپ‌های اسپرت هستند و در عین حال به اندازه کافی زیبا و شیکند که بتوانید آن‌ها را با لباس‌های بهاری و تابستانی خود ست کنید.

از شما دعوت می‌کنیم برای خرید آنلاین و بازدید انواع کفش ها و صندل ها به فروشگاه اینترنتی آلکاپیدا مراجعه نمایید.

⚪️ برای خرید صندل تابستانی و کتونی کلیلک کنید ?
https://allkapida.com/product-category/feminine/womens-bags-and-shoes/page/2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *